zaterdag 5 juni 2010

Musical Youth with Bambix

Pepsi & Flupke

This generation
Rules the nation
With version

Music happen to be the food of love
Sounds to really make you rub and scrub

'Cause me say listen to the drummer, me say listen to the bass
Give me little music make me wind up me waist
Me say listen to the drummer, me say listen to the bass
Give me little music make me wind up me waist, I say

I say: Pass the Dutchie on the left hand side
Pass the Dutchie on the left hand side
It a gonna burn, give me music make me jump and prance
It a go done, give me the music make me rock in the dance




-Algemene bekendmaking-
Heden, zaterdag 5 juni 2010, verscheen voor mij, Henricus Jacobus Kwaak, ambtenaar van de burgerlijke stand te Kingston/Jamaica, Helen "Pepsi" DeMacque, woonachtig aan de andere kant van de grote vijver, om aan te geven de geboorte van Flupke Timmerman. Gezien zijn kwajongensstreken is Flupke waarschijnlijk van het mannelijk geslacht, wat 100% vast staat is dat hij gezegend is met muzikale ouders Gert & Hermien.
Onder het genot van het nodige multivitaminaal zangzaad en een glaasje prik werden diverse documenten en formaliteiten afgehandeld waarna tot het draaien van een feestelijk plaatje kon worden overgegaan. Flupke was erg hongerig en piepte en scratchte net zo lang totdat de kookpot met bambix naar zijn zijde geschoven werd.
Dat gaat wat beloven voor de toekomst...

Pepsi & Flupke & de Bambix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten